Hai hello all prengs and readers. Sorry lah dah lama tak update belog yang tak seberapa ini. Actually tak idea cuti cuti nii. Maklumlah dah lama tak masuk kelas Bahasa Melayu kan. All ayat karangan semua dah lupa. Haa menipu lebih letuww. Okay fine but tujuan saya tekan new posts sebab nak tunjuk kat korang kakak angkat aku yang aku tak larat nak angkat. Haritu kelua kejap dgn dia then dia ajak lepak ruma dia. Best woo. Dia suruh aku rasa kek blueberi dia. Sedddaaaappp ^^ Aku pun tak tahuu lah apsal dia obses sangat dgn blueberii tuu. Okay lah malas nak tulis panjang2. See this hby !

k masa ni tengah makan. kira candid la nii.

ni lah dia, wah model ♥ 

aku blur

blur again

comel pulak aku masa nii :)

okay ni kameelya. peace (Y)

haha okay thats all. jumpa lagi nanti bai.

P/S ; Gambar ini diambil dari belog maziah razak.