Words Of Wonders

Assalamualaikum semua. 

Rasanya dah lama tak update blog ni. Biasalah ayat si blogger yang tak berapa dikenali orang ni. Hahah k act kali entry sedih tapi takpalah benda yang dah lepas tak baik dikenang kan. Dah memang ketentuan begitu. Actually this about kematian kucing saya. K thats sound annoyed but saya ni kan pencinta haiwan. Walaupun saya ni tak berapa lembutnya orangnya. Haha sila percaya. 


comel kan? 

K memang satu hari semalam takda mood lah kan. So diam jelah ke sekolah. Tapi kalau kawan baik dah belanja makan, apa lagi makanlah. Kata orang rezeki jangan ditolak an bala jangan dicari. So lepastu balik ah sekolah, family semua dok gelak gelak. Taktahu ah dorang gelakkan apa an. Then saya jalan jelah menuju kedapur untuk tengok lauk bawah tudung saji. Hahha lapar la! K dalam perjalanan nak menuju kedapur tu, SOMETHING THERE! 
There's a new cat on the basket. Peh comel gila saya tengok. Kucing parsi still kanak kanak rasanya and bermata biru. Woah suka lah saya.  So tak rasa sangat kehilangan beloved cat tu. 

K thats all for today. Salam